Ik kreeg een mailtje van een trouwe lezer, Johan, wat ik jullie niet wil onthouden!

> …….Daarna naar Flo geweest. Redelijk bezet en in de loop van de middag steeds
> meer mensen. De bediening was erg vriendelijk maar niet adequaat. Eén
> bordje voor het brood met z’n drieën. Wijnglazen werden vergeten bij te
> plaatsen. Op een bepaald moment wilde men de rode in de oude witte wijn
> glazen schenken. Dit ging ons te ver.
> We hadden oesters en groene asperges, hetgeen meer dan een half uur duurde
> voordat het op tafel stond. Ondertussen hadden we gevraagd waar de wijn
> bleef, omdat het biertje al lang op was. We hadden een Chardonnay gevraagd
> maar die lag nog ongekoeld in de kelder en toen hebben we een Chablis
> gehad voor de zelfde prijs. Oesters waren goed maar dat mag je
> verwachten. De asperges met een rauwe ham en ruccola en parmakaas waren
> een verrassing. Toen kwam het hoofdgerecht. Heerlijke, op de tong
> smeltende kalfsborst. Na enige hapjes hebben we toch maar even gevraagd
> waar de wijn bleef. Gelukkig stond de Brouilly binnen enige seconden op
> tafel en die was erg verrukkelijk. Toen het dessert met natuurlijk een
> dessertwijn, even vergeten welke. Het halve flesje wat we hadden besteld
> stond ook niet gekoeld. Dus hebben we maar een glas per man genomen. Die
> schonken ze wel erg lekker vol.
> Conclusie. We gaan er nog eens naar toe voor het eten. Maar als de service
> dan niet georganiseerd is weten we het nog niet. Bang dat wel het Franse
> concept slaagt maar dat de Hollandse bediening veel te wensen over laat.
> Waar is de Franse drilmethode.
>
> Ga nu aan de drank!!
>
> SYS. Jo
>


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.